torsdag 19. august 2010

Testprosjekter

Nå har jeg fått testa maskinen litt,
og jeg er strålende fornøyd!

Da vi var på Ikea i sommer kjøpte vi nye Henny Rand-gardiner.
Det ble en god del stoff til overs når jeg hadde lagt de opp.
Derfor ble det første jeg sydde en matchende løper.


Inspirert av Konemors flotte nålputer fant jeg ut at jeg måtte prøve denne tutorialen.
Nå hadde jeg verken broderitråd eller fine knapper for hånden,
så nålputa ble mer nyttig enn fin.
Denne skal det definitivt lages flere (finere) varianter av!


1 kommentar:

  1. Så bra at du ble fornøyd med maskinen! Har jo selv vært godt fornøyd med den og er glad for at den har fått et nytt hjem hvor den både blir brukt og godt ivaretatt(smil). Ser at du er godt i gang med produksjon allerede. Fint med løper som matcher gardinene. Flott nålepute også. Gleder meg til å se hva mer du kommer til å trylle fram. Ha ei fin-fin helg! Klæm!

    SvarSlett