tirsdag 24. august 2010

Etterlysning

Det begynner jo nå å nærme seg jul...
I dag er det faktisk bare 4 måneder igjen til julaften.
Men før jula kommer, kommer advent.
Og da må man ha minst én adventskalender.

I fjor i jula kom jeg over en blogg hvor ei hadde quilta en adventskalender.
Nå husker jeg jo selvfølgelig ikke hvilken blogg det var.
Jeg har leita og leita, men bloggeland er så ufattelig stort...
Derfor håper jeg at noen av dere kanskje husker å ha sett noe slikt og kan tipse meg.

Skal prøve så godt jeg kan å forklare hva jeg er ute etter.
Det er altså en flippe-kalender man flipper over hver dag.
Den kalenderen jeg så hadde to blokker for hver dag.
På de lave datoene var en det blokk med et fint julemotiv,
og en blokk for datoen.
Fra 10. og opp til 24. mener jeg det var ett tall på hver blokk.

Hadde blitt kjempeglad om noen der ute har sett noe slikt,
og kanskje vet hvilken blogg det er jeg har vært innom.

2 kommentarer:

  1. Håper du finner den. Har kikka litt rundt, men som du vet, bloggland er STORT.
    Ha en fin kveld! Klæm!

    SvarSlett
  2. hehe, ja bloggverden er stor ja.. Men håper du finner den.
    Takk for at du deltar på candyen min;) hehe
    Ha en kjempe fin onsdag:)
    klem fra siri

    SvarSlett