onsdag 4. august 2010

Da var sommerferien over...

I år ble det 3 ukers campingferie...
...med symaskin!
Når det skya over og regnet kom snikende
ble maskinen satt opp i forteltet eller inne i vogna.


Disse sommerkjolene sydde jeg tre av til tre søte små ettåringer.
Stoffet er fra CeTho Designs, og mønstret er eget!


Det ble også kreert noe til meg selv.
Toppen er sydd i viscose jersey fra Stoff og Stil.
Mønstret har jeg lasta ned gratis fra BurdaStyle.
Det var enkelt og greit å følge, så den er jeg kjempefornøyd med!



Mønstret til skjørtet er selvlaga.
Først syntes jeg det ble litt merkelig,
men etterhvert som jeg har brukt det liker jeg det mer og mer.
Stoffet ble kjøpt på Ohlssons Tyger & Stuvar i Boden.
Har brukt sort ribb fra Stoff og Stil i livet.


2 kommentarer:

  1. Wow!!! Skal si du har vært kreativ..og produktiv i ferien. Nusselige kjoler! Må jo være deilig å ha et sånt lett plagg i sommervarmen. Skjørtet og toppen ble også kjempefin. Så flink du er! Klæm!

    SvarSlett
  2. Så mye stilig du har laga. Artig når det blir så fint, og brukes mye :-)

    SvarSlett