fredag 12. februar 2010

Nyinnkjøpte stoff

For noen uker siden ble jeg spurt om jeg ville arve en symaskin etter min bestemor. Det ble jeg veldig glad for, og lysten til å lære meg å sy ble bare større og større. Har jo lenge vært imponert over hva min kjære storesøster har tryllet frem. Hennes blogg finner dere her, den må dere bare besøke! Hun lager så mye fint!
Jeg begynte å tråle nettet for enkle oppskrifter, gode råd og billige stoff. Og vips, så hadde jeg plutselig flere meter stoff i hus!

Disse fant jeg på finn.no




Og disse fant jeg på QXL.




Hva jeg skal bruke de til? Hmm... tja.... vent og se!

4 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny blogg. Skal bli spennende og se hva du får ut av disse stoffene :-)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Gratulerer med ny blogg. Så flotte ting du har laget. Vil gjerne følge deg videre, og legger deg til hos meg
    God helg

    mvh solfrid ;-)

    SvarSlett
  3. Så fint du har fått det her. Skal hilse fra Sofie og si at det var en veldig fin bakgrunn. Blir spennende å se hva det blir av de stoffene.

    SvarSlett
  4. Hei hei, som jeg skrev på søstra din sin blogg, så var jeg slett ikke klar over interessen til slikt håndarbeid hos dere...!! Så artig med en slik blogg - har lagt meg selv inn som en "følger". Tenker på å få på plass en blogg sjøl snart, mest sannsynlig i forbindelse med et akvarium jeg er i gang med å starte opp med hjemme.... men det får tiden vise! Hilsen fra Kai Roger

    SvarSlett