søndag 1. mai 2011

Babyteppe nr. 2

Terminen nærmer seg,
men alle forberedelser er ikke gjort enda.
Dette teppet var egentlig ferdig strikket for noen måneder siden,
og nå har det endelig fått siste finishen.

På grunn av økningene blir ikke teppet helt kvadratisk
før man har strukket det i våt tilstand og latt det tørke.

Mønsteret fant jeg gratis her.
Det var veldig enkelt å strikke,
men størrelsen gjør at det tar sin tid...
Jeg satsa på den største størrelsen,
men av frykt for å gå tom for garn sløyfa jeg den siste brede stripa.
Ferdig størrelse ble 1 x 1,20.
Hadde jeg vært litt nøyere med utstrekkinga hadde det blitt helt kvadratisk.
 
Nå er jeg snart ferdig med hentesettet.
Det er bare et par små, søte babysokker som gjenstår...

4 kommentarer:

  1. Kjempeflott,Erikke :) Ikke lenge igjen før du kan tulle en liten pjokk inn i dette vakre teppet:)Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Nydelig;) Du er kjempeflink, Erikke. Klem

    SvarSlett
  3. Tusen takk Marit og Irene :) Gleder meg til å ta det i bruk! :)

    SvarSlett
  4. As stated by Stanford Medical, It is in fact the SINGLE reason this country's women get to live 10 years more and weigh on average 19 kilos less than we do.

    (And realistically, it really has NOTHING to do with genetics or some secret-exercise and EVERYTHING related to "how" they eat.)

    P.S, What I said is "HOW", not "what"...

    TAP on this link to see if this easy quiz can help you find out your real weight loss potential

    SvarSlett