torsdag 10. februar 2011

Yogabukse

Nå begynner det å bli altfor lenge siden sist jeg oppdaterte denne blogge min.
Men så er det også lenge siden sist jeg produserte noe.

Denne yogabuksa ble gjort ferdig 6.september i fjor.
Da var jeg på besøk hos søstra mi og vi hadde noen koselige sytimer sammen.


Mønstret er henta fra SYmagasin nr. 8 2010.
Den er sydd i isoli fra Stoff & Stil,
og er veldig god å ha på!

Allerede dagen etter at jeg var ferdig med buksa viste det seg at jeg var gravid!!
I tiden som fulgte gikk formen radig nedover.
Det samme gjorde kreativiteten 
og lysten til å gjøre noe som helst annet enn å sove.

Ved juletider begynte formen å stige igjen,
og ideene om alt jeg kunne lage av babytøy kom på rekke og rad.
I skrivende stund er jeg 26 uker på vei.


Hvis alt går etter planen blir vi beriket med en liten gutt i midten av mai,
og det gleder vi oss selvfølgelig veldig til!
Jeg har flere prosjekter på gang,
så det blir nok ikke å gå like lang tid før neste innlegg kommer...


6 kommentarer:

  1. Gratulerer med en liten gutt i magen, en spennende og herlig tid ligger foran deg.

    Flott bukse! Gleder meg til å se hva du produserer framover:)!

    SvarSlett
  2. Gratulerer med gutt :) "Bare" 14 uker igjen :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for gratulasjonene og koselige kommentarer! :)

    SvarSlett
  4. Kjempefin bukse, og enda koseligere nyhet. Lykke til med familieforøkelsen i Mai :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye ;-) Blir spennende å se produksjonen din etter hvert

    SvarSlett
  6. Ja, den buksa blei kjempeflott. Godt å ha noe med stretch i, passet jo veldig bra! :-)Glede oss til babyen kommer! Klæm!

    SvarSlett