onsdag 2. juni 2010

Strikkepinneetui

Da jeg fikk lyst til å begynne å sy begynte jeg å tråle nettet for enkle mønster.
En av de første sidene jeg kom innom var Pickles,
og der fant jeg en enkel oppskrift på strikkepinneetui.
Nå har jeg endelig sydd mitt eget!


Har ikke fulgt oppskriften hele veien.
Jeg har ikke har brukt platevatt mellom de to tøystykkene.


I stedet for en remse med knapp har jeg brukt to bånd som knytes rundt hele etuiet.


Tusen takk Pickles for en kjempeflott illustrert oppskrift!

2 kommentarer:

  1. Så flittig du har vært!!Gratulere med funksjonsfrisk symaskin. Håper den vil gi deg mye glede. De putene ble kjempefine, smart å bruke stoffet på begge sider. Og strikkepinnetuiet ble kjempeflott!! Gleder meg til vi kan sy litt i lag. Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  2. Måtte innom bloggen din å kikke litt, og så mye flott du har både strikket og sydd.

    SvarSlett